Degustacje w marketach

Jedną z naszych specjalności jako firmy jest przeprowadzanie degustacji w marketach i popularnych sieciach dyskontów. Na określony czas w markecie pojawia się bar kawowy a my częstujemy klientów sklepu świeżo parzoną kawą. To rozwiązanie ma wiele zalet zarówno z punktu widzenia marki kawy i jak samego marketu. Klienci i jednym i drugich zostają obdarowani kawą.

 

Wydarzenia takie organizujemy z kilku różnych okazji, może to być otwarcie nowego sklepu w nowej lokalizacji, wprowadzenie nowego produktu lub inne wydarzenie takie jak urodziny sklepu, ponowne otwarcie po remoncie, jego powiększenie czy po prostu tłusty czwartek z kawą jaka dodatkiem do słodkości. 

 

Naszymi klientami są zarówno sieci handlowe chcące uprzyjemnić zakupy swoim klientom czy celebrować ww. okazje jak i również ich dostawcy mając na celu promocję i wsparcie sprzedaży swoich produktów w tych sieciach. W pierwszym przypadku najczęściej promujemy markę własną kawy danego marketu/dyskontu, w drugim natomiast markę zewnętrzną.

 

Przebieg degustacji różni się w zależności od obranego celu. Możemy skupić się na wizerunku lub sprzedaży. Pierwsza opcja zakłada zazwyczaj dwuosobowy skład baristów, którzy bezpośrednio mają kontakt z klientami i podczas pracy służą profesjonalną wiedzą oraz poradami na temat obchodzenia się z daną kawą jak i doradztwem urządzeń potrzebnych do jej przygotowania. W drugim przypadku pierwsze skrzypce gra hostessa, która częstuje gości sklepu skupiając się tylko i wyłącznie na aspektach sprzedażowych. Rozwiązanie takie jest o tyle wygodne, że hostessa nie jest ograniczona miejscem, może spacerować po całym sklepie, przed nim a przede wszystkim stać bezpośrednio przy półce z kawą co nie zawsze jest możliwe z przyczyn technicznych w przypadku samego baru. 

 

Godziny degustacji mogą być dowolne, najczęściej pracujemy w godzinach otwarcia sklepu (od otwarcia do zamknięcia) oraz w 8 godzinnych blokach w godzinach zależnych od specyfiki danej lokalizacji. Do przeprowadzenia akcji potrzebujemy tylko i wyłącznie miejsca i prądu.

 

Mamy doświadczenie w tego typu degustacjach w większości sieci handlowych znanych w Polsce. Przeprowadzaliśmy je zarówno w sklepach w wielkopowierzchniowych jak i dyskontach. Realizujemy zlecenia w całym kraju, szczególnie po jego zachodniej stronie. Poczęstunek przeprowadzany jest przez profesjonalnych baristów na co dzień pracujących w renomowanych kawiarniach. Tak samo jak na umiejętności baristyczne zwracamy w naszej kadrze uwagę na customer service. W menu podczas takich realizacji znajdziemy dowolne kawowe napoje takie jak espresso, americano, cappuccino, latte czy flat white z nastawieniem na cappuccino, które zdecydowanie jest najbezpieczniejszym i najlepiej odbieranym napojem polegając na naszym blisko 9 letnim doświadczeniu w ponad tysiącu sklepów w całej Polsce. Podobną dowolność mamy w przypadku menu mleka i substancji słodzących, możemy korzystać z mleka bez laktozy czy roślinnego, cukru, słodzika czy syropów smakowych. Pracujemy najwyższej jakości sprzęcie takich marek jak Nuova Simonelli i Victoria Arduino. Są to urządzenia, na których od wielu lat odbywają się mistrzostwa świata baristów. W zależności od skali wydarzenia oraz dostepnego miejsca używamy ekspresów 1 i 2 grupowych.